lauantai 12. tammikuuta 2008

Kierroksella


Viime päivinä olen ehtinyt taas tutkia muiden blogeja. Aika moni viime vuoden tuttu on hiljentänyt vauhtia tai siirtynyt jonnekin muualle, mutta uusia tekijöitäkin on tullut maisemiin tai vanhat blogit ovat saaneet tuulta alleen.

Ensinnä tuo pionipuska lähetetään Katriinalle omenapuun alle, siellä juodaan kakkukahveja laskurin pyörähdettyä 30 000 paremmalle puolelle. Onnittelut!

Tukholma.netin bloggaaja Arja, joka kannusti minua aloittamaan tämän harrastuksen, on taas mukana kuvioissa. Mainiota tekstiä, usein teemana ruotsinsuomalaisuus.

Teherania ja iranilaista elämänmenoa esitellään taitavasti GranGangan blogissa. Mukava osuma blogilistalta.

Ikkunaiineksen blogissa on kommenttiloota lähtenyt paisumaan, kiitos parin tosi-innokkaan keskustelijan. Juutuin sinne, kun hain mielipiteitä maanantai-illan Lacrimosasta. Taisi olla elokuva, josta joko pidettiin tai ei.

Sitten on paljon muita lukemisen arvoisia blogeja, uusi mukava tuttavuus on Bullerbyn Krisu, jonka linkkiä etsiessäni kohtasin päivän hauskan yllätyksen, sain nappulan:

Tuon kunniamerkin lähetän ohjeen mukaisesti 10 bloggaajalle, joiden blogit tuovat minulle onnellisuutta ja inspiraatiota ja saavat minut tuntemaan iloa blogimaailmasta. Nappulat lähtevät ylläolevien lisäksi Taviokuurnalle, Mrs. Morbidille, ja Genoveevalle, sinne kasvatusblogiin.

6 kommenttia:

Genoveeva kirjoitti...

Kiitos, mieltä lämmittää.
Tuo kommenttini linkki ohjaa väärään, kasvatus on osoitteessa genoveeva2.vuodatus.net

Anonyymi kirjoitti...

Oijoi, kiitos, olen otettu! Miten saan kuvan blogini rintapieleen?
t. ruu

Taviokuurna kirjoitti...

Kiitoksia, minä myös olen otettu!

(Erikoinen sanonta muuten - kuka minut otti ja minne? :)

Virpi P. kirjoitti...

Kiitos, Whatsoever! Olen iloinen tästä pionikimpusta!

Virpi P. kirjoitti...

Sinulle on lähetetty kukkia omenapuun alta.

Krisu kirjoitti...

Pionit ovat ihania! Kiitos :)

Lähdössä

Grenoble syyskuussa Nyt ei vaan ehdi kirjoittaa, Tai ehtii kyllä, to do -listoja ja tekstiviestejä. Ei ehdi ajatella, vaikka päässä sur...