Kaikkea ne keksivät siellä valokuvatorstaissa, tämän viikon aiheena on kursiivinen melankolia. Mutta tuo keskellä yötä Suomussalmella liian vähällä valolla otettu kuva joutsenesta sumuisella järvellä edustaa minulle juuri kursiivista melankoliaa.
Tuo valokuvatorstai saa katsomaan omia vanhoja valokuvia uusin silmin. Ihme, etten ollut tätäkin jo poistanut. Kiitos kommenteista, viveka, taikeri, hilkka ja katriina!
6 kommenttia:
Tunnelmallinen kuva. Melankoliaakin on aistittavissa...
Joo, voi se olla melankoliaakin jos jatkuvasti kulkee yksin noissa maisemissa ja kaipaa kuitenkin muita ihmisiä. Muutoin noista maisemista nauttii.
Aiheeseen sopiva kuva.
Hei, tässä on tunnelmaa! Taianomainen öinen, hieman pelottavakin tunnelma yhdistyneenä suomussalmelaiseen melankoliaan.
Tuo valokuvatorstai saa katsomaan omia vanhoja valokuvia uusin silmin. Ihme, etten ollut tätäkin jo poistanut.
Kiitos kommenteista, viveka, taikeri, hilkka ja katriina!
terv. bloggaaja itse, whatsoever
Voi kun minut valtasi todellakin melankolia kuvaasi katsoessani. Vaikea aihehan tuollainen on mutta hyvin vangittu.
Lähetä kommentti